FAQ

Search:



Voltar Back


    Questions

  1. I signed up in the system, I'm already registered?

    No, to make your registration you must log into your account and place your entry by clicking on "Make registration"


    Inscrição
  2. I forgot my password, how do I retrieve it?

    Click the "Forgot Password" on the login screen and enter your e-mail to send the instructions to change your password.


    Ambiente Geral
  3. How do I make payment for my subscription?

    Click on the "Participant" and then click "Make Payment" and choose your payment method.


    Inscrição
  4. How do I make my submission ?

    Click on Author tab and then the link "Make your submission"


    SubmissãoAutor
  5. How do I change my registration data?

    Click " My Account" in the user menu, located in the upper right corner of the site.


    Ambiente Geral
  6. How will I know the result of my submission?

    O resultado de sua submissão somente estará disponível no sistema em sua área de autor após a liberação do mesmo pela organização do evento. Geralmente é enviado um e-mail avisando dessa liberação e você deve sempre olhar o calendário de datas do evento para ter uma ideia de quando o mesmo será liberado.


    SubmissãoAutor
  7. How can I change my submission?

    Click on the "Author" tab and then click on icon right of your submission


    SubmissãoAutor
  8. Como faço para ver os trabalhos para que possa dar parecer?

    Clique na aba "Parecerista" e depois clique no título da submissão que deseja visualizar. Você só terá acesso às submissões que lhe forem atribuídas.


    SubmissãoParecerista
  9. My bill won, how can I do generate another?

    Click on the "Participant" tab, then click on "Make Payment" and "Generate a new bill".


    Inscrição
  10. Can I cancel my registration?

    Yes, to change your registration you must click the "Participant" tab, go to "View the registration made​​" after that, just click on " Cancel registry ". If you have made ​​the payment, depending on the event rules, the system will send an alert to the administrator for reimbursement.


    Inscrição
  11. Paguei minha fatura mas no sistema consta como pagamento em aberto. O que fazer?

    Você deve informar o seu pagamento, clique na aba "Participante", depois em "Efetuar pagamento" e "Informar pagamento". Caso você já tenha informado, é necessário aguardar a confirmação do administrador, pois a baixa é feita manualmente por motivos de segurança.


    Inscrição
  12. How do I know if my registration is confirmed?

    To check your registration you must click the "Participant" tab, go to "View the registration made​​" and look inside the box "Items of registration" and if your registration is confirmed, a written confirmation will appear to the right of the event name.


    Inscrição
  13. Como faço para mudar de categoria?

    Para mudar de categoria você deve contatar a secretaria do evento para que isso seja feito manualmente, ou cancelar a sua inscrição e se inscrever novamente. Os seus dados já estarão arquivados no sistema e não será necessário preencher o cadastro novamente.


    Inscrição

Answers

  1. I signed up in the system, I'm already registered?

    No, to make your registration you must log into your account and place your entry by clicking on "Make registration"


    Inscrição

  2. I forgot my password, how do I retrieve it?

    Click the "Forgot Password" on the login screen and enter your e-mail to send the instructions to change your password.


    Ambiente Geral

  3. How do I make payment for my subscription?

    Click on the "Participant" and then click "Make Payment" and choose your payment method.


    Inscrição

  4. How do I make my submission ?

    Click on Author tab and then the link "Make your submission"


    SubmissãoAutor

  5. How do I change my registration data?

    Click " My Account" in the user menu, located in the upper right corner of the site.


    Ambiente Geral

  6. How will I know the result of my submission?

    O resultado de sua submissão somente estará disponível no sistema em sua área de autor após a liberação do mesmo pela organização do evento. Geralmente é enviado um e-mail avisando dessa liberação e você deve sempre olhar o calendário de datas do evento para ter uma ideia de quando o mesmo será liberado.


    SubmissãoAutor

  7. How can I change my submission?

    Click on the "Author" tab and then click on icon right of your submission


    SubmissãoAutor

  8. Como faço para ver os trabalhos para que possa dar parecer?

    Clique na aba "Parecerista" e depois clique no título da submissão que deseja visualizar. Você só terá acesso às submissões que lhe forem atribuídas.


    SubmissãoParecerista

  9. My bill won, how can I do generate another?

    Click on the "Participant" tab, then click on "Make Payment" and "Generate a new bill".


    Inscrição

  10. Can I cancel my registration?

    Yes, to change your registration you must click the "Participant" tab, go to "View the registration made​​" after that, just click on " Cancel registry ". If you have made ​​the payment, depending on the event rules, the system will send an alert to the administrator for reimbursement.


    Inscrição

  11. Paguei minha fatura mas no sistema consta como pagamento em aberto. O que fazer?

    Você deve informar o seu pagamento, clique na aba "Participante", depois em "Efetuar pagamento" e "Informar pagamento". Caso você já tenha informado, é necessário aguardar a confirmação do administrador, pois a baixa é feita manualmente por motivos de segurança.


    Inscrição

  12. How do I know if my registration is confirmed?

    To check your registration you must click the "Participant" tab, go to "View the registration made​​" and look inside the box "Items of registration" and if your registration is confirmed, a written confirmation will appear to the right of the event name.


    Inscrição

  13. Como faço para mudar de categoria?

    Para mudar de categoria você deve contatar a secretaria do evento para que isso seja feito manualmente, ou cancelar a sua inscrição e se inscrever novamente. Os seus dados já estarão arquivados no sistema e não será necessário preencher o cadastro novamente.


    Inscrição


  14. Voltar Back






X

Contact us